13 de març de 2018

Rosa María García Sierra és la nova delegada del Col·legi a Terrassa, cocapital del Vallès Occidental, agafant el relleu d’Isabel Romero Ruzafa, que ha causat baixa per jubilació. La comarca del Vallès Occidental disposa de dues delegacions del COIB, a Terrassa i a Sabadell.

Rosa María García, nova delegada del COIB a Terrassa

Rosa María García és infermera assistencial als serveis de traumatologia, endoscòpia, gestió i actualment al Servei de Cardiologia  de l’Hospital de Terrassa. És també professora associada del Departament d’Infermeria de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquesta infermera pren el relleu d’Isabel Romero al cap de la delegació de Terrassa, zona que atendrà com a representant del COIB al costat de Maria José Maldonado, Carmen Ramon Canton, Mireia Tarruella Farré i M. Eulàlia Torres Càceres.

A Sabadell la delegació està liderada per Montse Santé, que està acompanyada de Susana Mesa i Francisco Javier Montes.

Les delegacions del COIB treballen, entre d’altres qüestions, per:

• Apropar els serveis, les accions i activitats del Col·legi al territori de la demarcació de Barcelona
    • Oferir assessorament professional
    • Recollir propostes i desenvolupant iniciatives, necessitats i problemes específics del col·lectiu infermer de cada territori
    • Representar a les infermeres en òrgans de participació ciutadana

El Col·legi disposa de delegacions a l’Anoia, l’Alt Penedès, Bages, el Baix Llobregat, Berguedà, Garraf, Maresme, Osona, Vallès Occidental i Vallès Oriental.

Rosa María García, nova delegada del COIB a Terrassa