10 d’abril de 2018

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i la Fundació Galatea presenten el proper dimarts 17 d'abril, a la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa l’estudi “Salut, estils de vida i condicions de treball de les infermeres i infermers de Catalunya”. Ja us podeu inscriure a l'acte.

Presentació a Manresa de l'estudi "Salut, estils de vida i condicions de treball de les infermeres i infermers de Catalunya"

Aquest acte està organitzat en col·laboració amb el COIB a fi de presentar els resultats de l'estudi a la demarcació de Barcelona.

Es tracta d’un estudi transversal que proporciona informació clau per entendre quines són les condicions de salut i treball de les infermeres catalanes en un context de crisi econòmica que afecta directament als indicadors de salut del col·lectiu. L’estudi aporta dades sobre els hàbits de vida de les infermeres i infermers i quin és l’ús que en fan dels serveis sanitaris.

Disposar d’aquest estudi permet a la professió infermera constatar quina és la situació actual de l’estat de salut i de treball del col·lectiu de professionals de salut més nombrós del sistema de salut. El treball permet una reflexió sobre quins són els àmbits de millora que es poden implementar de forma particular i també des de les empreses de salut.

Intervencions:

• Benvinguda a càrrec de Núria Cuxart, degana del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya i d’Albert Tort Sisó, president del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona.
  • Presentació de l’estudi i els seus resultats a càrrec de Lucía Baranda, responsable del grup investigador de la Fundació Galatea
  • Sobre els resultats i els àmbits de millora de la situació, a càrrec de Soledad Gallardo, infermera i gerent de l’Hospital Comarcal d’Inca.
  • Debat obert, amb la participació del públic

Hora: 17.00h

Lloc: Sala d’Actes 01. Facultat de Ciències de la Salut de Manresa. (Av. Universitària, 4-6. 08242 Manresa)

Per assistir a la presentació, inscriu-te aquí.