23 de juliol de 2018

Amb l’objectiu de facilitar al màxim la participació d’infermeres i infermers de la corporació que no van poder acudir a la jornada de consens celebrada al COIB, s’ha habilitat un formulari que inclou el text íntegre de la proposta d'Acord del Consell de Col·legis d’infermeres i infermers de Catalunya (CCIIC) on els professionals que així ho desitgin poden mostrar el seu acord o desacord amb cadascun dels punts. Els resultats de l’enquesta, que restarà activa durant set dies, fins el 29 de juliol, seran considerats pel grup redactor de la proposta d’Acord.

S’obre un període de consulta pública sobre el text de l’acord de les actuacions infermeres en l’atenció a urgències i emergències prehospitalàries

Es tracta d’un pas indispensable en el procés d’autoregulació de l’àmbit les actuacions infermeres en l’àmbit de l’atenció a les urgències i emergències prehospitalàries. En aquest procés d’autoregulació endegat pel Consell de Col·legis d’infermeres i infermers de Catalunya (CCIIC), un cop finalitzi el període de set dies de consulta pública del text revisat, els següents passos són el consens de tots i cadascun dels col·legis professionals catalans i després, el text normatiu passarà pel CCICC per assolir un acord final que serà enviat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) per a la seva publicació.

Participa a l’enquesta fins el 29 de juliol a les 23.55 hores