30 de juny de 2017

Les col·legiades i els col·legiats que van assistir del 27 de maig a l’1 de juny al CII2017 a Barcelona ja poden demanar la tramitació del reintegrament de 150 € del preu de l’entrada que ofereix el Col·legi en concepte de subvenció. Fins el 15 d’octubre es podrà sol·licitar la tramitació de la subvenció.

S’obre el període per tramitar la subvenció del COIB al Congrés Internacional d’Infermeria

El reintegrament es farà efectiu al compte bancari de la col·legiada o col·legiat a partir del 15 de juliol i la data límit per a sol·licitar el retorn dels 150 € és el 15 d’octubre.

Per tal de poder beneficiar-se d’aquesta ajuda, cal estar col·legiada a Barcelona, estar al corrent del pagament de la quota col·legial i presentar al COIB (a través del correu electrònic info@coib.cat o presencialment) el comprovant de pagament de la inscripció així com el certificat d’assistència provisional a la trobada mundial d’infermeres a Barcelona.