14 de març de 2018

Gràcies a l’acord entre el COIB i la Fundació privada de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, les col·legiades i col·legiats poden gaudir del descompte del 50% en l’entrada a la visita guiada del Recinte Modernista de Sant Pau i d’un 30% per a màxim quatre acompanyants. Les col·legiades s’hauran d’identificar amb el carnet col·legial a l’hora d’adquirir les entrades.

Les col·legiades poden gaudir de la visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau a meitat de preu

El Recinte Modernista de Sant Pau és un conjunt patrimonial d’importància cabdal en la història de la ciutat, tant pel valor artístic de l’obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner com pel que ha significat l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, des de la seva creació al 1401 fins al segle XXI.

La visita passa pel Pavelló de Sant Salvador, els espais exteriors , el Pavelló de Sant Rafael on es fa un viatge en el temps a través d’una recreació històrica de com era un pavelló de malalts als anys 20. L’espai expositiu explica com funcionava l’Hospital als seus inicis, la medicina i la infermeria que s’hi practicava i com era la Barcelona de principis del segle XX. El recorregut també passa pels túnels que comuniquen els diferents edificis i el Pavelló de l’administració, molt rics en ornamentació.

Per conèixer en profunditat la història de Sant Pau, les col·legiades poden acollir-se al descompte especial que els permet accedir a la visita guiada a la meitat de preu i aconseguir entrades un 30% més barates pels seus acompanyats, fins un màxim de quatre persones, identificant-se amb el seu carnet col·legial.

Aquesta oferta es pot trobar a través del Club COIB, el portal que oferta avantatges i descomptes en diferents serveis i productes per a les col·legiades i col·legiats.