4 de desembre de 2017

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona ha renovat pel 2018 la pòlissa col·lectiva de responsabilitat civil professional per a les infermeres amb noves millores de condicions de cobertura. Aquestes noves condicions començaran a aplicar-se des de l'1 de gener de 2018.

La pòlissa de responsabilitat civil professional del 2018 incorpora millores en les cobertures a les col·legiades i col·legiats

La pòlissa col·lectiva de responsabilitat civil professional, contractada amb A.M.A. Agrupación Mutual Aseguradora,  mútua especialitzada en els professionals de la salut, incorpora dues noves inclusions en les condicions. D’una banda, en cas que una infermera o infermer fos inhabilitat per mala praxi, se li abonarà fins a un límit de 500 € anuals i un màxim de dos anys, la quota col·legial. D’altra banda, s’incorpora l’assistència psicològica amb motiu d’una reclamació judicial per mala praxi.

En el nou redactat s’ha incorporat, així mateix una adaptació al nou Reglament general de protecció de dades.

Aquestes noves condicions començaran a aplicar-se des de l'1 de gener de 2018. L’assegurança cobreix la responsabilitat civil professional de les infermeres exercents de Barcelona.