7 de març de 2019

Per desè any consecutiu, diferents col·legis i associacions de professionals de Catalunya, entre els quals s’hi troba el COIB, s’uneixen per organitzar una nova edició de la Cursa Intercol·legial amb l'objectiu de fomentar la pràctica de l’esport i de divulgar i reforçar els beneficis i la funció social dels col·legis i associacions professionals. Tindrà lloc dissabte 18 de maig a la zona de la Mar Bella de Barcelona. Ja es poden fer les inscripcions.

La Cursa Intercol·legial fa 10 anys

"La Intercol 2019" s’adreça a col·legiats i associats dels respectius col·lectius professionals organitzadors, i està oberta també a la participació de familiars i amics dels corredors. La cursa tindrà lloc a la zona de la Mar Bella de Barcelona, amb el punt d’arribada i sortida situat al moll de Mestral del Port Olímpic.

Constarà de tres curses: una de 10 km (categories júnior, sènior i veterà) puntuable a la lliga Championchip, una cursa familiar de 5 km i una cursa infantil de 5 km. El recorregut consta de dues voltes a un circuit de 5km i una volta en el cas de les curses familiar i infantil.

Per les curses de 10 km i la familiar el preu de la inscripció és de 10 € amb xip propi i de 12 € amb xip de lloguer. Per la cursa infantil, la inscripció és gratuïta amb xip propi i el preu és de 2 € amb xip de lloguer. Els participants rebran una samarreta tècnica i obsequis de les empreses col·laboradores.

Per apuntar-s'hi cal omplir el formulari d'inscripció a la web i si ets infermera o infermer identificar-te com a col·legiada o col·legiat del COIB.

Més informació a http://laintercol.cat/ i a través de les xarxes socials a Facebook @LaIntercol, Twitter @LaIntercol o Instagram @LaIntercol.