7 de març de 2016
    La VII Cursa de Col·legis ja està en marxa. Totes les col·legiades i col·legiats que vulgueu participar d’aquest repte esportiu i familiar ja us podeu inscriure a la web oficial. La cursa d’enguany serà el 16 d’abril i sortirà del Passeig Olimpic del Port Marítim de Barcelona a les 9h.

Vint Col·legis i Associacions professionals de Catalunya, entre ells el COIB, organitzen aquesta fita esportiva i d’oci que inclou un recorregut pel passeig marítim de 10 quilòmetres per als inscrits adults i 5 quilòmetres per a la categoria infantil (d'11 a 14 anys). La categoría infantil no paga inscripció, mentre que els adults han d'abonar 10 euros per a poder participar.

Els adults poden competir en tres categories: Junior (de 15 a 20 anys), Sènior (de 21 a 49 anys) i Veterà (més de 50 anys)

Les places són limitades a 500 corredors així que no us ho penseu gaire!

Tota la informació la trobareu a la pàgina de la cursa: http://www.cursaintercol.cat/