4 de maig de 2018

Del 27 al 29 de maig se celebra a Sitges el HIMSS Europe 2018, un dels esdeveniments mundials més destacats en e-Health. Les col·legiades tenen accés amb una entrada que permet estalviar 300 € sobre el preu de la inscripció.

Inscriu-te a la trobada de salut digital HIMSS Europe a un preu especial per a infermeres

Les infermeres i els infermers col·legiats que estiguin interessats en salut digital i innovació poden accedir a la trobada per 499 € --enfront dels 799 € de l’entrada general— introduint el codi HE18PART en el moment de fer la inscripció. Aquest descompte no inclou Health 2.0, que es pot afegir al finalitzar el registre.

El congrés mundial, organitzat per HIMSS Europe i Health 2.0 i amb la col·laboració del Ministeri holandès de Salut, Benestar i Esport, està cridat a ser l’esdeveniment de salut digital de referència a Europa.

El programa inclou sessions que abordaran tot l'espectre de l'ecosistema de salut digital amb l'objectiu d'arribar a les audiències clau del sector: des de directors generals d'hospitals fins a petites i mitges empreses, innovadors i startups, així com CMO's, metges i infermeres. El congrés abordarà els temes més candents del sector: apoderament del pacient, el poder de les dades, transformació digital, teràpies digitals, blockchain, intel·ligència artificial, ús de dades genòmics en medicina de precisió, telemedicina, etc.

Inscriu-te
    Consulta el programa