6 de juny de 2016
    Altima300x150.jpgLa Fundació Societat i Infermeria, impulsada pel Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), i Àltima, Empresa Referent en l'Àmbit dels Serveis Funeraris, col·laboraran en la Creació i Manteniment de Continguts dirigits als Ciutadans per afrontar Situacions de dol com la pèrdua d’un ésser estimat o l’aparició d’una malaltia. Aquests continguts es distribuiran des de la plataforma de promoció i educació per a la salut Infermera virtual.

En base al conveni Signat avui entre la Fundació Infermeria i Societat, el COIB i Àltima, la companyia funerària vol donar suport al treball que des de fa anys porta a terme Infermera virtual per promoure hàbits saludables i proveir amb recursos de coneixement, que ajudin els ciutadans a viure saludablement.

Gràcies a aquesta col·laboració, la plataforma de promoció de la salut podrà mantenir els continguts que ja difon en matèria de dol a través de la seva pàgina web i de la seva aplicació per a dispositius mòbils, garantint que estan actualitzats amb l'última evidència científica. Així mateix, Infermera virtual desenvoluparà adaptacions d’aquests continguts per fer-los més accessibles als ciutadans.

La presidenta de la Fundació Infermeria i Societat, Núria Cuxart, ha mostrat la seva satisfacció davant l'acord i ha insistit en la importància d’entendre la salut de manera integral. "Les Infermeres aspirem a donar una atenció global  i això implica poder donar consells i acompanyar les persones que atenem quan s'enfronten a la realitat d'una malaltia, la pèrdua d’un ésser estimat o a qualsevol altra situació de dol ".

"Des d’Infermera virtual el que volem és posar a disposició dels professionals de la salut i també dels ciutadans continguts que puguin ajudar-los a afrontar millor aquest tipus de situacions des del rigor del coneixement infermer basat en l'evidència" ha afegit Cuxart.