7 de febrer de 2018

Les infermeres i infermers de Barcelona que s’incorporin al Col·legi a partir de l’1 de gener de 2018 i aquelles que retornin a la corporació després d’un procés d’expulsió per impagament pagaran un 50% menys de quota d’ingrés. El preu de la quota d’ingrés és ara de 148 euros, mentre que abans era de 296 euros.

Es rebaixa un 50% la quota d’ingrés al COIB

Aquesta rebaixa s’aplica en raó de la resolució Nº 25/2017 del Consejo General de Enfermería en la que es determina el preu de la quota d’ingrés per a les noves col·legiades i que s’aplicarà a tot l’estat.

L’alta de col·legiació, que és un tràmit obligatori i necessari per a l'exercici de la professió infermera, suposa per a les noves col·legiades el pagament de la quota d’inscripció més la quota col·legial, abonant la quantitat que correspongui del semestre en curs depenent del mes en que es tramiti l’alta.

La quota d’ingrés, que ara és la meitat del que fins ara es pagava, també l’abonen les professionals que retornen al Col·legi després d’haver causat una baixa per impagament de quotes.

Les col·legiades que ja s’hagin col·legiat en el que portem d’any i que han abonat la quota anterior, rebran l’abonament corresponent.

Consulta el nou quadre de preus si et dones d’alta aquest any.