14 de setembre de 2017

Durant tota la jornada celebrarem un cercle de diàleg intern sobre el projecte participatiu de millora, canvi de l’organització col·legial i de la renovació de la professió amb la participació de tot l’equip de personal del Col·legi. L'objectiu és aportar la visió dels professionals de la corporació que complementin les aportacions recollides entre les infermeres i, per aquest motiu, no hi haurà atenció col·legial en tot el dia.

El dia 5 d’octubre al COIB parem màquines per fer RESET

Un any després del seu inici i ja en la seva última fase, ens sumem al Projecte RESET celebrant un darrer cercle de diàleg amb l’equip professional del COIB que contribueixi al disseny d’un nou model de relació amb la corporació professional de les infermeres que acompanyi la renovació professional. D’aquesta manera, sumarem les nostres aportacions a les recollides entre les infermeres de Barcelona en els consensos i que han de guiar el canvi al Col·legi i el futur de la professió infermera.

Per aquest motiu, el proper dijous 5 d’octubre no hi haurà atenció col·legial. Us demanem disculpes per les molèsties ocasionades. Podeu adreçar les vostres peticions als canals de comunicació habituals (info@coib.cat, Facebook, Twitter i Linkedin) i us atendrem tan aviat com puguem.

Us recordem que l’acte de consens final del Projecte RESET se celebrarà el proper 7 de novembre