9 de setembre de 2016

A partir del 19 de de setembre els col·legiats i col·legiades que vulguin, podran descarregar-se el certificat de correspondència del títol de la diplomatura a nivell de grau.

El COIB posa en marxa el servei per baixar el certificat d’equivalència de la diplomatura a nivell de grau

A partir del proper 19 de de setembre el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona posarà en marxa un servei per als col·legiats i col·legiades que vulguin descarregar-se el certificat de correspondència del títol de la diplomatura a nivell de grau.

Per disposar d’aquest servei necessitareu:
1.Sol·licitar cita prèvia al telèfon d’atenció col·legial 900 705 705.
2.Disposar d’una signatura digital en format DNI electrònic o altre certificat digital enformat USB.
3.Portar el títol de la diplomatura o homologació.

El servei de descàrrega de certificats s’oferirà dintre del dia i hora sol·licitats sempre i quan es porti tot el necessari i no hi hagi incidències tècniques amb la web del Ministeri.