25 de setembre de 2018

Els dies 26, 27 i 28 de setembre tindran lloc les vuitenes Jornades R+D+I TIC Salut i Social a Vic organitzades per la UVIC-UCC (Càtedres de TIC Salut i de Serveis Socials), la Fundació TIC Salut i Social, empreses TIC patrocinadores i les organitzacions sanitàries de la Catalunya Central. Aquesta edició està centrada en les teràpies digitals i el col·legi hi serà present amb una ponència de Sol Muñoz, directora del Centre d'Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC), i amb la plataforma Infermera virtual.

El COIB participa a les 8es Jornades R+D+I TIC Salut i Social

La directora de l’IDIC, Sol Muñoz, formarà part dijous 27 a les 12.30 h de la segona taula rodona titulada “Humanització de les organitzacions a través de les tecnologies”, que moderarà el Dr. Jordi Varela.

Els participants de la trobada podran conèixer la plataforma de promoció i educació per la salut Infermera virtual en una zona de demostració i a través d’una comunicació oral.

A més, l’equip d’Infermera virtual convida als participants a fer activitat física a través d’una caminada matinal divendres 28 a les 9 h que vol ajudar a complir amb l’objectiu de fer 10.000 passes diàries. Durant la caimnada es comptarà amb la participació d’una infermera, una metgessa i un dietista nutricionista que resoldran dubtes sobre l’alimentació del dia a dia. Els participants podran guanyar un monitor d’activat física i una caixa de fruita.

El COIB participa a les 8es Jornades R+D+I TIC Salut i Social

Les Jornades R+D+I TIC Salut i Social – que durant les cinc primeres edicions realitzades a Girona i actualment són a Vic— tenen com a objectiu potenciar la visibilitat dels agents clau del sector TIC, Salut i Social. S’estableix com a plataforma de referència per a la transferència de coneixement, que contribueix a alinear el món de la recerca, l’empresa i l’assistència per convergir en solucions de més alt valor afegit. La trobada es podrà seguir amb el hashtag #JornadesRDI.

Més informació i inscripcions.