17 de maig de 2017

El COIB, la Fundació Infermeria i societat i el Banc de Sabadell han renovat el conveni a través del qual l’entitat bancària ofereix a les col·legiades i col·legiats productes bancaris en condicions avantatjoses a través del Club COIB.

El COIB, la Fundació Infermeria i societat i el Banc de Sabadell renoven el seu conveni per oferir més avantatges per a les col·legiades i col·legiats

El COIB, la Fundació Infermeria i societat i el Banc Sabadell han renovat el conveni a través del qual l’entitat bancària oferirà diferents productes que inclouen productes financers de tipus particular: comptes amb condicions especials o línies de crèdit, com ara una línia per a estudis, cursos i màsters, amb condicions avantatjoses. S’oferiran productes de finançament d’activitat empresarial també amb condicions especials per les col·legiades; productes d’estalvi d’inversió i serveis de Banca a Distància. Totes les ofertes es poden consultar a Club COIB.

En el mateix conveni es contempla la donació de 30.000 euros del Banc de Sabadell a la Fundació Infermeria i societat per a la col·laboració econòmica en els actes, publicacions i activitats que faci la Fundació durant el període de vigència del conveni.