11 de maig de 2016
El Col·legi, a través de les diverses delegacions comarcals, celebra durant el mes de maig diversos actes, jornades i activitats per commemorar el Dia Internacional de la Infermera.
El COIB celebra el Dia Internacional de la Infermera amb actes a les delegacions

Aquesta celebració té lloc cada 12 de maig, coincidint amb el naixement de la infermera Florence Nightingale, pionera de la infermeria moderna, que va ser capaç de demostrar la importància de les cures i va liderar la transformació de la pràctica infermera.

A nivell internacional, el Consejo Internacional de Enfermeras (CIE) ha centrat el missatge d’enguany amb el lema: Una força pel canvi, millorant la capacitat de recuperació dels sistemes de salut. L’organització ha posat a disposició el dossier informatiu i el pòster amb la imatge oficial d’aquest 2016 i que es poden consultar online a la web del ICN.

Aquests són els actes programats a Barcelona per les delegacions del COIB:
  • 12/5 Maresme: Taula rodona sobre la prescripció infermera a Mataró
  • 12/5 Osona Jornada ‘Actualitat i essència infermera’
  • 21/5 Terrassa 2ª Caminada ‘Fent història’

El passat 7 de maig, la delegació del COIB al Bages va organitzar també una caminada en motiu del Dia Internacional de la Infermera, des de Súria fins al conjunt monumental de Coaner amb la visita de l’església romànica de Sant Julià i  l’ermita de Santa Maria.