11 d’octubre de 2017

La Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers ha acordat avalar la proposta de Carmen Ferrer Arnedo per a les eleccions a la presidència del Consejo General de Enfermería, que es duran a terme el 31 d’Octubre.

El COIB avala la proposta de Carmen Ferrer per a les eleccions al Consejo General de Enfermería

La infermera Carmen Ferrer Arnedo, actualment cap del servei d’atenció al pacient de l’Hospital Central de la Cruz Roja Sermas, a Madrid, ha explicat la seva proposta a través d’un decàleg en el que expressa el seu compromís.

En la seva web es pot consultar també la seva trajectòria professional i d’altres mèrits.

Les propostes que es presentin han de disposar de 15 avals de col·legis provincials per a convertir-se en candidatura.