4 de juny de 2018

L’editorial ha respost amb rapidesa a la queixa enviada pel COIB en relació al contingut erroni d’un dels seus llibres infantils. A banda de disculpar-se, l’editorial s’ha compromès a esmenar els errors detectats i confirmar, amb la col·laboració del Col·legi, que les esmenes són correctes.

L’Editorial Casals es compromet a esmenar els errors del llibre «Los Hospitales» en relació a la professió infermera

L’Editorial Casals ha enviat la resposta a la queixa formal que el COIB va fer arribar a aquesta empresa pels greus errors relacionats amb la professió infermera que s’inclouen en el llibre «Los Hospitales», de la seva col·lecció Trotacaminos i amb autoria d’Ana María Guillén Hernández.

A l’escrit, el director general de l’Editorial Casals, Ramon Casals, agraeix la carta del COIB que els ha «fet conscients de l’error» i lamenten «haver editat un material que reflecteix tan poca consideració envers aquesta professió i envers les infermeres i infermers en general».

S’adquireix en aquest escrit el compromís d’esmenar els errors i s’enviaran còpies dels nous materials al COIB a fi de confirmar que és correcte.