24 de gener de 2018

L’Ajuntament de Barcelona ha augmentat enguany la taxa de residus de la ciutat. Les infermeres col·legiades que treballen en exercici lliure poden seguir gaudint, però, del 10% de reducció d’aquesta taxa gràcies a l’adhesió del COIB a la Xarxa Barcelona Sostenible.

Aquest 2018 es manté el 10% de descompte en la taxa de residus de Barcelona per a les infermeres col·legiades que treballen en exercici lliure

l’Àrea d’Exercici Lliure es pot trobar la documentació del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) que recull l’actualització de preus públics per l’any 2018 així com un document explicatiu anomenat Fiscalitat 2018 de la part de Preus públics dels serveis de recollida de residus comercials i industrials assimilables a municipals.

Enguany s’han incrementat les tarifes però es manté el descompte del 10% per a les infermeres i infermers col·legiats que s’adhereixin a les actuacions proposades pel COIB, que es va adherir a la iniciativa el 2017: reducció i gestió de residus, consum responsable, estalvi energètic o participació en jornades i activitats del COIB orientades a promocionar ecosistemes saludables.

Les col·legiades interessades en adherir-se poden sol·licitar-ho a través de la web de la pròpia xarxa.