12 d’abril de 2017

El proper dissabte 22 d’abril, a la zona de la Mar Bella de Barcelona, se celebra una nova edició de la Cursa Intercol·legial que organitzen des de fa 8 anys diversos col·legis i associacions de professionals de Catalunya.

T’agrada córrer? Ja et pots inscriure a la 8a Cursa Intercol·legial Sabadell Professional 2017

El tret de sortida de la 8a Cursa Intercol·legial Sabadell Professional serà a les 9 del matí i el punt de sortida i arribada se situarà al moll de Mestral del Port Olímpic. El circuit per a adults serà de 10km i de 5km per a la categoria infantil.

Les col·legiades poden inscriure familiars i amics, i cada participant rebrà una samarreta tècnica i una bossa amb obsequis dels col·laboradors. A més, enguany disposen de cronometratge amb xip. El preu de la inscripció per als corredors amb xip propi és de 10€ (gratuïta en la categoria infantil) i de 12 € per als corredors que lloguin el xip (2 € en la categoria infantil).

En les dues darreres edicions hi van participar més de 700 corredors dels diferents col·legis. La data límit d’inscripció és el 21 d’abril. Si t’agrada córrer, no deixis perdre aquesta oportunitat!

Per a més informació i inscripcions: www.cursaintercol.cat