La Comissió de crisi de la prescripció Infermera crida a les Infermeres a mobilitzar-se el 29 de juny
23 de juny de 2017

La Comissió de crisi de la Prescripció Infermera crida a les Infermeres a mobilitzar-se el 29 de juny

La Jornada de mobilització pretén mostrar què passa quan les infermeres no poden prescriure. La Comissió de crisi de la Prescripció Infermera considera que s’ha esgotat el termini d’espera i, si abans d’acabar aquest mes de juny no s’anuncia el decret català, realitzarà aquesta acció com a toc d’alerta del que podria passar si es porta al límit al col·lectiu infermer.

0 Comentaris
El COIB acull l’exposició d’obres del 6è Premi Xarxart del Congrés Català de Salut Mental

El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del COIB organitza una mostra de les obres d’art de Francesc de Diego, guanyador del Premi Xarxart 2016, juntament amb les obres seleccionades al Premi Xarxart 2017— organitzat per la Fundació Congrés Català de Salut Mental en el marc del 6è Congrés. Les peces, que han estat realitzades per usuaris dels serveis de salut mental, s'exposaran a la 1a planta del Col·legi. L'exposició s'inaugurarà el 5 de juliol a les 11h i es podrà visitar fins al 28 d’agost.

0 Comentaris
El COIB se suma a la candidatura de suport perquè Barcelona aculli l’Agència Europea del Medicament
15 de juny de 2017

El President del COIB, Albert Tort, forma part de llista d'ambaixadors i ambaixadores de la candidatura que defensa que Barcelona esdevingui la propera ‘capital europea del medicament’. El comitè de suport a la candidatura compta amb els suports del Ministeri de Sanitat, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona i està integrat per una vuitantena de professionals del sector de la salut, experts, el sector empresarial i mitjans de comunicació.

Incidència al servei telefònic del COIB
15 de juny de 2017

Incidència al servei telefònic del COIB

A causa d'una incidència a la centraleta telèfonica del COIB el servei d'atenció telefònic s'ha vist interromput. Estem treballant per resoldre la incidència i reactivar el servei el més aviat possible. Si desitgeu posar-vos en contacte amb la corporació ho podeu seguir fent a través del correu electrònic, les xarxes socials o bé presencialment.
    0 Comentaris
    Montserrat Busquets: «Demanar ajuda per morir és dificilíssim. Les persones han de poder saber que ho poden fer i que seran ajudades»
    13 de juny de 2017

En representació del Comitè de Bioètica de Catalunya i de la Comissió Deontològica del COIB, Busquets va comparèixer per donar suport a la proposta de reforma de la Llei orgànica 10/1995, del 23 de novembre, del Codi penal, de despenalització de l'eutanàsia i l'ajuda al suïcidi.

0 Comentaris
    El COIB i LaSalle convoquen una beca del 50% per a infermeres que vulguin cursar el Màster en e-Health i gestió sanitària
    7 de juny de 2017

El COIB i La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull convoquen una beca per a un màster d'e-Health i gestió sanitària de 60 crèdits ECTS adreçat a infermeres. Per a obtenir la beca, es valorarà que els sol·licitants demostrin que les matèries que s’imparteixen al màster tinguin relació directa amb el lloc de treball i la trajectòria professional inclosa en el Currículum Vitae.

0 Comentaris
    Les infermeres catalanes presenten al món exemples de les seves aportacions a la millora de la salut de les persones
    26 de maig de 2017

Els Col·legis d’Infermeres i Infermers de Barcelona, Tarragona, Girona i Lleida han seleccionat diversos projectes liderats o participats per infermeres sota el portal catalanurses.cat, auspiciat pel Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya en motiu del Congrés Internacional d'Infermeria.

0 Comentaris
    Vine a gaudir de l'espai i les activitats del COIB al Congrés Internacional d'Infermeria!
    25 de maig de 2017

El COIB estarà present al CII2017 amb contingut professional, a través de comunicacions i pòsters, i amb un estand de 90 metres quadrats concebut com un espai de trobada per a les infermeres en el que es mostraran projectes d'infermeres de Barcelona, de la pròpia corporació alhora que es disposarà d'espai per a fer coworking, conèixer una mica millor el Col·legi i relaxar-se entre ponència i ponència.

0 Comentaris
    S’exposen per primera vegada les portades originals de la Revista Rol de Enfermería al COIB
    19 de maig de 2017

El col·legi acull l’exposició de 50 portades originals dels números inicials de la Revista Rol de Enfermería a la primera planta del COIB del 24 de maig al 30 de juny aprofitant el marc del Congrés Internacional d'Infermeria que se celebra en els propers dies a Barcelona.

0 Comentaris
    La Intercol·legial celebra la jornada 'Apropa’t a les professions de la salut' al COIB
    19 de maig de 2017

La Sectorial Salut de La Intercol·legial –de la qual el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona forma part— organitza el proper 10 de juny la jornada de portes obertes Apropa’t a les professions de la salut a la seu del COIB. Durant l’acte, que s’emmarca dins el Congrés de les Professions, els diferents col·legis professionals presentaran tallers pràctics, entre els quals, un sobre Infermera virtual com a eina digital al servei de la salut de les persones.