Horari dia de reis 2016
4 de gener de 2017

El proper dia 5 de gener el COIB romandrà obert de 8 a 15 hores. Les col·legiades i col·legiats que no podeu venir personalment en aquest horari, recordeu que teniu a la vostra disposició el telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705, i els canals de comunicació habituals.

0 Comentaris
El programa de voluntariat del COIB i Infermera Virtual al Zoo de Barcelona amb la festa “Posa’t la gorra”
22 de desembre de 2016

Un any més, participen amb activitats pels nens i nenes i les famílies a la cita que organitza l’Associació de familiars i amics de nens amb càncer (AFANOC) per recaptar fons pels nens amb càncer

0 Comentaris
    Núria Cuxart rep la Medalla Josep Trueta 2016 del Govern per la seva contribució al desenvolupament de la professió infermera
    20 de desembre de 2016

El conseller de Salut ha fet entrega dels guardons a 13 persones i 7 entitats destacades en l’àmbit de la salut. Entre aquestes, s'ha reconegut la trajectòria professional de Núria Cuxart, actualment Degana del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, Directora de Programes del COIB i Presidenta de la Fundació Infermeria i Societat. També ha estat guardonada l’Associació d’Infermeria Familiar i Comunitària de Catalunya.

Si vols ser pèrit infermer, comunica-ho al COIB
    20 de desembre de 2016

Si vols ser pèrit infermer, comunica-ho al COIB

El Departament de Justícia de la Generalitat sol·licita cada any el llistat de les infermeres i infermers disposats a actuar com a pèrits judicials. Si voleu ser pèrits, és a dir esteu disposats per donar la vostra opinió sobre la pràctica i l’exercici professional en un cas plantejat en un procés judicial, heu d’emplenar el formulari que trobareu en aquesta informació abans del proper 5 de gener de 2017.

0 Comentaris
      La Generalitat reconeix la trajectòria professional de la infermera Núria Cuxart amb la Medalla Josep Trueta
      13 de desembre de 2016

El Govern ha aprovat avui la concessió de les medalles i plaques Josep Trueta al mèrit sanitari 2016. Entre els guardonats destaca la medalla concedida a la infermera Núria Cuxart, actualment Degana del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, Directora de Programes del COIB i Presidenta de la Fundació Infermeria i Societat, en reconeixement a la seva aportació al desenvolupament de la professió infermera a Catalunya.

L’IDIC posa en marxa la formació d’assessors de salut
      29 de novembre de 2016

L’IDIC posa en marxa la formació d’assessors de salut

El Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC) del COIB posa en marxa el primer curs específic per a formar-se com a assessores de salut, un nou rol professional que les infermeres i infermers poden desenvolupar en la pràctica assistencial i en l’àmbit del treball.

El COIB acull una mostra de pintures realitzades per llevadores
      28 de novembre de 2016

El COIB acull una mostra de pintures realitzades per llevadores

La Vocalia de Llevadores ha organitzat una exposició de pintures realitzades per llevadores i que tenen en comú les diferents versions de la maternitat i diferents situacions protagonitzades per dones. Aquesta exposició és la prèvia de l’Afterwork del mes de desembre que està dedicat a conèixer a aquestes artistes.

0 Comentaris
      Les infermeres de Barcelona amb la festa solidària “Posa’t la gorra”
      22 de novembre de 2016

Les infermeres de Barcelona amb la festa solidària “Posa’t la gorra”

Un any més, el programa de voluntariat del COIB i Infermera virtual participa d’una de les cites solidàries més consolidades de Catalunya, la festa “Posa’t la gorra”, organitzada per l’Associació de familiars i amics de nens amb càncer (AFANOC), per recaptar fons en favor dels infants amb aquesta malaltia.

La 2a Jornada Natural de Tardor atrau més de 200 persones

Més de 200 persones han passat per la 2a Jornada Natural de Tardor, realitzada al COIB el passat 18 de novembre. Amb un enfocament orientat a persones que estan passant per un procés oncològic, l'edició d'enguany ha reunit a infermeres i infermers, cuidadors i persones interesades en les teràpies naturals i complementàries.

0 Comentaris
      El COIB ofereix un curs de comunicació digital en salut gratuït per a col·legiades
      7 de novembre de 2016

El COIB, en col·laboració amb l’empresa de formació online Salusplay, organitzen un curs sobre comunicació digital en salut amb 25 places gratuïtes per a col·legiades i col·legiats.