19 d’abril de 2018

Els infermers experts en Apps del COIB participen en la jornada 'Hello World' de la Fundació TIC Salut Social

El COIB estarà present a la jornada professional “Hello World” organitzada per la Fundació TIC Salut Social, explicant el cas d'èxit d’Infermera virtual com a primera app acreditada pel Portal App Salut i assessorant, com a membres del comitè acreditador, als professionals interessats sobre els procés i criteris d’acreditació d’apps.

18 d’abril de 2018

Primer Brokerage Event de l’IDIC i IoT Catalan Alliance amb la participació d’infermeres com a agents avaluadores de projectes d’I+D+i

El COIB ha acollit el primer Brokerage Event organitzat per l’IDIC i la IoT Catalan Alliance, que agrupa les empreses i entitats que desenvolupen activitat en l’àmbit de la Internet de les Coses (IoT) a Catalunya. La jornada ha servit per a connectar diverses empreses membres de la IoT Catalan Alliance amb empreses sanitàries de referència i un equip d’infermeres que han avaluat les propostes d’innovació en IoT presentades en aquesta trobada.

17 d’abril de 2018

El COIB posa en marxa un estudi multicèntric per conèixer la prevalença del síndrome del Burn Out entre les llevadores

La Vocalia de Llevadores del COIB ha iniciat la fase de recollida de dades per a l’estudi multicèntric que permetrà conèixer la prevalença i el perfil sociodemogràfic i laboral de les llevadores de Barcelona que pateixen el Síndrome d'Esgotament Professional (Burn Out).

16 d’abril de 2018

El COIB convoca ajuts per a la publicació d’articles en revistes científiques d’accés obert

Amb l’objectiu de promoure la publicació d’articles en accés obert en revistes indexades amb factor d’impacte elevat, el COIB posa a disposició una bossa d’ajuts per a les col·legiades i col·legiats que en siguin els autors principals. La convocatòria del 2018 restarà oberta fins a finalitzar el finançament establert, que és de 16.000 euros.

0 Comentaris

El COIB, acreditat pel Centre Bach amb el nivell 2 en la formació en Flors de Bach

El Col·legi, que disposa des del 2015 de l’acreditació com a centre de formació en cursos de nivell 1 de Flors de Bach, ha aconseguit ara el nivell 2 per a poder formar infermeres i infermers sobre l’ús de la teràpia floral des d’una vessant essencialment infermera.

10 d’abril de 2018

Presentació a Manresa de l'estudi "Salut, estils de vida i condicions de treball de les infermeres i infermers de Catalunya"

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i la Fundació Galatea presenten el proper dimarts 17 d'abril, a la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa l’estudi “Salut, estils de vida i condicions de treball de les infermeres i infermers de Catalunya”. Ja us podeu inscriure a l'acte.

10 d’abril de 2018

Natàlia Mingorance: «La infermera cooperant ha de tenir la ment molt oberta i adaptar-se als imprevistos»

Natàlia Mingorance Cruz, nova responsable de l’àrea de Cooperació del COIB, té una capacitat destacada per transmetre la passió que sent per la infermeria i la cooperació, des de la visió de qui ha fet un viatge vital i professional per donar tot el sentit a l’eix principal de la disciplina: tenir cura de les persones. La seva àmplia experiència professional com a voluntària i la seva expertesa arriben ara al COIB per a sumar-se a la gran feina realitzada fins ara per l’anterior infermer referent de cooperació, en Manel Tomàs.

4 d’abril de 2018

Vols publicar la teva tesi o estudi a la base de dades oberta del COIB?

El COIB ha habilitat una aplicació a l’àrea de Recerca que et permet publicar la teva tesi doctoral o estudi així com consultar la base de dades oberta amb les tesis ja publicades. Aquesta eina té com a objectiu millorar la visibilitat d’aquests estudis, facilitar el contacte amb infermeres interessades i contribuir a la difusió del coneixement infermer.

0 Comentaris

Les infermeres i els infermers són actors fonamentals en la detecció de signes de radicalització Gihadista

El fenomen de la radicalització violenta d'etiologia Gihadista i els instruments d'anàlisi per a la seva detecció i prevenció centraran el proper 20 d'abril l'Espai de Trobada al COIB. Per l'analista en terrorisme Gihadista David Garriga, un dels docents de la sessió juntament amb Antonio Martín, el col·lectiu infermer està plenament capacitat per fer intervencions integrals en persones que es troben en situació d'especial vulnerabilitat i els seus familiars.

26 de març de 2018

Les col·legiades poden entrar al Recinte Modernista de Sant Pau a meitat de preu

Gràcies a l’acord entre el COIB i la Fundació privada de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, les col·legiades i col·legiats poden gaudir del descompte del 50% en l’entrada a la visita guiada del Recinte Modernista de Sant Pau i d’un 30% per a màxim quatre acompanyants. Les col·legiades s’hauran d’identificar amb el carnet col·legial a l’hora d’adquirir les entrades.