Vols ser pèrit infermer? Apunta’t!
12 de desembre de 2017

Vols ser pèrit infermer? Apunta’t!

El Departament de Justícia de la Generalitat sol·licita cada any el llistat de les infermeres i infermers disposats a actuar com a pèrits judicials. Si voleu ser pèrits, és a dir esteu disposats per donar la vostra opinió sobre la pràctica i l’exercici professional en un cas plantejat en un procés judicial, heu d’emplenar el formulari que trobareu en aquesta informació abans del proper 5 de gener de 2018.

Nova programació del Cicle de Sessions de reflexió docent pel 2018
12 de desembre de 2017

Nova programació del Cicle de Sessions de reflexió docent pel 2018

La Comissió de docència del COIB, que té per objectiu informar i acompanyar les infermeres i infermers que desitgen desenvolupar la seva carrera professional, parcialment o totalment, en la docència infermera, ha programat quatre sessions formatives que començaran el mes de febrer.

0 Comentaris
Una representant de la Universidad Nacional de Guinea Ecuatorial visita el COIB per conèixer el seu funcionament
5 de desembre de 2017

Petronila Eyenga, infermera i docent d’infermeria de la Facultad de Ciencias Médicas de la Universidad Nacional de Guinea Ecuatorial (UNGE), ha estat uns dies visitant el COIB i coneixent de primera mà el model de col·legi.

0 Comentaris
La pòlissa de responsabilitat civil professional del 2018 incorpora millores en les cobertures a les col·legiades i col·legiats
4 de desembre de 2017

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona ha renovat pel 2018 la pòlissa col·lectiva de responsabilitat civil professional per a les infermeres amb noves millores de condicions de cobertura. Aquestes noves condicions començaran a aplicar-se des de l'1 de gener de 2018.

0 Comentaris
El COIB ofereix un curs per preparar la competència de l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària

El COIB ofereix un curs per preparar la competència de l'especialitat d’infermeria familiar i comunitària

El Col·legi ofereix 25 places per al curs teòrico-pràctic que permet adquirir els coneixements necessaris per superar la prova d’accés a l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària a través de la via excepcional. Les inscripcions s’han de formalitzar abans del dia 16 de gener.

0 Comentaris
El COIB posa les bases pel reconeixement de les infermeres dedicades a la gestió de la imatge corporal

El COIB ha endegat una nova línia de treball adreçada a definir i reconèixer l’activitat infermera dedicada a la gestió de la imatge corporal de les persones i que es durà a terme al llarg dels propers dos anys. L’estratègia passa per definir aquest perfil professional, a través d’un document de consens que ja està disponible; activar els Diplomes d’Acreditació i Capacitació (DACs) que atorga el Col·legi i activar accions de suport  a la formació i la recerca en aquest àmbit.

El COIB activa la Finestreta Única per fer tràmits online

El COIB activa la Finestreta Única per fer tràmits online

A partir d’ara les col·legiades i col·legiats podran donar-se d’alta, de baixa, canviar la seva situació col·legial i o sol·licitar les ajudes disponibles sense moure’s de casa. El sistema de finestreta única permet realitzar diverses gestions telemàtiques sense necessitat de desplaçar-se a la seu del COIB.

0 Comentaris
Com actuar respectant l'autonomia de les persones quan hi ha diferències en els principis ètics de la família?
16 de novembre de 2017

La Comissió Deontològica del COIB ens porta un nou cas pràctic d'Ètica en el dia a dia. En aquesta ocasió s'analitza com actuar davant d'un cas en el que les creences religioses de la família entren en conflicte amb el tractament que necessita la persona i com respectar l'autonomia d'aquesta.

0 Comentaris
Jornada informativa sobre les competències i àmbit de treball de la infermera gestora de la imatge corporal
16 de novembre de 2017

El COIB endega una nova línia de treball adreçada a definir i reconèixer el desenvolupament professional de les infermeres i infermers que es dediquen a l’àmbit de gestió de la imatge corporal. El 28 de novembre es durà a terme una jornada informativa al COIB en la que es presentarà la iniciativa.

L’IDIC inicia un curs d’emprenedoria per a professionals de la salut
10 de novembre de 2017

L’IDIC inicia un curs d’emprenedoria per a professionals de la salut

El Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC) del COIB posa en marxa el curs “Fes-te emprenedor en salut amb IDIC-Empren”, una formació pensada per donar eines i coneixements d’emprenedoria als professionals sanitaris que els permeti crear, desenvolupar i implementar idees de negoci i innovació. El curs comença el 14 de desembre i les places són limitades.