15 d’abril de 2016

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) organitza la 3a Setmana Natural entre el 18 i el 22 d’abril. Un esdeveniment  obert al públic general i en el que dues centenes d’infermeres i infermers, tant experts en teràpies naturals i complementàries com aquells que volen ampliar els seus coneixements entorn a les teràpies naturals que ajuden a millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones, compartiran coneixements i experiències.

Arriba la 3a Setmana Natural per a capitalitzar tot el coneixement infermer en teràpies naturals

Relaxació, Txi-Kung, Tai-Txi, Ioga, Acupuntura, digitopuntura, auriculoteràpia, Xiatsu, Reflexoteràpia podal, Tacte terapèutic i Reiki, Fitoteràpia, Flors de Bach, Musicoteràpia i Cromoteràpia, Aromateràpia, entre d’altres, són eines que les infermeres i infermers utilitzen - sota el marc de la Guia de bones pràctiques basada en l’evidència, editada pel Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya-  en l’exercici de la pràctica assistencial. Es tracta, a més a més, d’un camp en el que els últims anys s’han desenvolupat nombrosos projectes emprenedors d’infermeres que treballen en exercici lliure desenvolupant aquestes teràpies.
    La 3a Setmana Natural, amb un esperit d’intercanvi de coneixement entre professionals, acull un complert programa de conferències, tallers, pràctiques col·lectives, tastets de tractaments i una fira per a donar a conèixer recursos propis del COIB orientats a les teràpies naturals així com de laboratoris col·laboradors en la iniciativa: Laboratorios Nutergia, Soria Natural, Laboratorios Forever i Ifigen; a més de la col·laboració d’Agrupació Mutua Aseguradora (AMA) i la Revista ROL.