divendres 20 d’octubre 2017

12 hores

àrea social del COIB

Us convidem a l’acte d'inauguració de les activitats del curs 2017-2018 del Grup 65, que tindrà lloc el proper 20 d’octubre a les 12 hores a l’àrea social, a la 1ª planta del COIB.

Durant l’acte, explicarem les activitats que continuen, les noves i les primeres sortides programades.

Aprofitarem l’ocasió per informar-vos dels diferents tallers que es realitzaran durant Setmana Gran d’enguany que es celebrarà del 13 al 17 de novembre.

Per acabar, gaudirem d’un petit refrigeri, on podrem intercanviar impressions i experiències.

Recordeu que per assistir a aquest acte és imprescindible confirmar la vostra assistència al telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705 o bé omplint el següent formulari.