Inscripció tancada
El període d'inscripcions està tancat.
del  dilluns 07 de març 2022  fins el  divendres 27 de maig 2022

online

108,50 € preu final col·legiades / col·legiats

Descripció

Curs impartit per eDocens. L'alumne serà capaç d'aprendre i entendre des del perquè de la ubicació de cada elèctrode a interpretar i saber tractar les principals alteracions electrocardiogràfiques que un professional ha de ser capaç de realitzar en pocs segons per prestar una atenció de qualitat i segura (taquiarrtimies, bradiarítmies, SCACEST, SCASEST)

Objectius

Amb els coneixements adquirits en aquest curs de principis bàsics, la infermera pot ser capaç de detectar de forma ràpida i amb seguretat, tant un electrocardiograma normal com les principals alteracions que poden posar en perill la vida d'un pacient.

Codi curs
02ED/2022
Docents

Xavier Bernárdez