Arriba l’exposició sobre la invisibilització de la salut de les dones: el llegat de l’androcentrisme, al COIB

L'exposició, de la infermera Helena Casadevall, incorpora una mirada biopsicosocial en salut que ens ofereix eines d'autocura i enforteix la nostra pràctica professional.

0 Comentaris

Un cafè amb la mort: experiències de les infermeres a una UCI

El Grup de treball d'infermeria de malalt crític del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) prepara el taller "Un cafè amb la mort" per abordar situacions i compartir experiències personals enfront de la mort en la pràctica professional a les Unitats de Cures Intensives.

11 de maig de 2024

Sanidad crea un comitè de cures de salut i obre una enquesta per avaluar les dotacions infermeres

El Comitè estarà liderat per Maite Moreno Casbas, com a directora de Cures; i Alda Recas, encarregada de la Coordinació Executiva.

10 de maig de 2024

El COIB celebra el Dia Internacional de les Infermeres i l'art de tenir cura

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) celebra el Dia Internacional de les Infermeres amb el lliurament dels reconeixements i l'art de tenir cura, i amb la presentació de l'espot oficial d'enguany.

10 de maig de 2024

El COIB convoca les ajudes a la recerca infermera, dotades amb 65.000 euros

Les col·legiades i col·legiats podran presentar les seves sol·licituds del 13 al 28 de maig de 2024.

30 d’abril de 2024

El rol de la infermera en la prevenció del tabaquisme i en la intervenció per deixar de fumar

La delegació territorial del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona al Garraf organitza, amb motiu del Dia Internacional de les Infermeres, una taula rodona el pròxim 8 de maig.

29 d’abril de 2024

Actualització de dades personals per a les eleccions del COIB

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) recomana revisar i actualitzar les dades personals abans de la publicació definitiva del cens.

Vine a la 4a Jornada de Recerca i Innovació en Salut Mental

La Vocalia de Salut Mental del COIB organitza la jornada "Línies de recerca emergents en infermeria de salut", el dia 13 de juny del 2024.

24 d’abril de 2024

L’exposició Cuidar!, fruit del projecte “Preservem la memòria”, posa en relleu l’objectiu de les infermeres: el tenir cura

L’exposició virtual “Cuidar!” ens ensenya com algunes de les persones entrevistades en el Projecte “Preservem la memòria” destaca i defineix el tenir cura.

19 d’abril de 2024

Celebra el Dia Internacional de les Infermeres amb nosaltres a la Universitat de Manresa

Acte commemoratiu del Dia Internacional de la Infermera a Manresa que coorganitzen el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona, Sant Andreu Salut, Althaia, ICS Catalunya Central, la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa, el dia 15 de maig, en horari de tarda.